جلسهModel Review 60% پروژه فاز ۲ توسعه تغلیظ میدوک

جلسهModel Review 60% پروژه فاز ۲ توسعه تغلیظ میدوک

امروز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ جلسهModel Review 60%  پروژه فاز ۲  توسعه تغلیظ میدوک در محل هتل سیمرغ با حضور جناب آقای اشجع مدیر عامل محترم شرکت متمم، جناب آقای دکتر حق شناس مدیر عامل شرکت کانی مس، جناب آقای مهندس پورغریب شاهی مجری محترم طرح، نماینده محترم شرکت موننکو ، هیئت مدیره و معاونین پروژه ها و مهندسی شرکت کانی مس، مهندس مهرابیان مدیر پروژه توسعه طرح میدوک، شرکت محترم سازه پردازی ایران، شرکت مهندسی مبینا تکجو و سایر ارکان پروژه برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا جناب آقای مهندس مهرابیان ضمن خوش آمدگویی به کلیه حاضرین، امروز را نقطه عطفی در روند اجرای پروژه دانستند و ابراز امیدواری کرد تا با تبادل نظرات به مرحله ۹۰ درصدی تهیه مدل پروژه دست یابیم .

سپس جناب آقای مهندس اشجع ضمن تشکر از کلیه حاضرین در جلسه خواستار انتقال دانش اجرایی پروژه ها به کارفرما گردید تا در خودکفایی و پیشرفت کشور عزیزمان در زمینه مهندسی رو به تعالی قدم برداریم.

جناب آقای دکتر حق شناس نیز با اشاره به اینکه شرکت کانی مس با همکاری شرکت مبینا اجرای این پروژه را از ۲ سال پیش آغاز کرده و پس از اعتماد کارفرما در حال حاضر فاز ۳ این پروژه را بصورت داخلی به دست مهندسین شرکت کانی مس در دست اجرا می باشد.

جناب آقای مهندس پور غریب شاهی ضمن خدا قوت به دست اندرکاران این پروژه، به جهت قرارگرفتن شرکت کانی مس در راستای حرکت به سمت رسوب دانش فنی و اشتراک گذاری آن در جامعه مهندسین، تشکر و قدردانی نمودند.

Previous
Next