بومی سازی بزرگترین سلول فلوتاسیون کشور با سایز ۲۵۰ متر مکعب

بومی سازی بزرگترین سلول فلوتاسیون کشور با سایز ۲۵۰ متر مکعب

دکتر حق شناس مدیر عامل شرکت کانی مس، پس از پایان نصب و تست موفق سلول فلوتاسیون ۲۵۰ متر مکعبی در پروژه تغلیظ مس  میدوک در راستای این موفقیت بزرگ عنوان کردند :

پیشرفت علمی، پایه و لازمه‌ی قطعی پیشرفت همه‌جانبه و اقتدار یک ملت است و تنها با دستیابی به قدرت و اقتدار است که می‌توان از هویت و حیثیت و استقلال و عزت یک ملت در مقابل زورگویان و مستکبرین حفاظت کرد و منافع ملی را حفظ نمود.

با عنایت به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و در راستای پیشرفت و اقتدار میهن اسلامی، شرکت کانی مس با استفاده از سرمایه های انسانی ارزشمند، جوان و تحصیل کرده و با بهره گیری از توان بالقوه این نیروها، همچنین کمک شایان شرکت های دانش بنیان، جهت بومی سازی قطعات صنعتی، یکی از مهمترین تجهیزات کارخانه تغلیظ مس، سلول فلوتاسیون با سایز ۲۵۰ متر مکعب که وظیفه جدا سازی در فرآیند را به عهده دارد مهندسی معکوس و بومی سازی نموده است.

وی خاطر نشان کرد، پس از نصب و راه اندازی، تست های انجام شده با موفقیت به پایان رسیده و ساخت ۱۴ سلول دیگر جهت استفاده در پروژه ۱۶ میلیون تنی توسعه تغلیظ میدوک در دستور کار قرار گرفت .

همچنین ایشان اشاره نمودند که این قطعه یکی از قطعات راهبردی در توسعه و صنعت کشور می باشد.

امید است شرکت کانی مس به لطف خداوند متعال و اتکا به این نیروهای متخصص بتواند در راستای پیشرفت و اقتدار ملی در حوزه صنعت و معدن گامی موثر برداشته و به این مسیر ادامه دهد.